Träningsutbud

ALLA kan bli bättre golfare oavsett ålder och spelskicklighet. Blir du bättre golfare, så blir också golfen roligare. Och ju mer du tränar, desto mer tur har du på banan. Ett välkänt faktum! Jag Jessica Wallström, PGA PRO Ale GK, erbjuder en bred palett av olika träningsformer. För våra juniorer erbjuds juniorträning och för er andra såväl gruppträning som individuell träning. Min erfarenhet är att ni som börjar träna blir återkommande kunder. Små förändringar kan leda till stora förbättringar.

All träning, juniorträning undantaget, bokar du via applikationen BokaDirekt. Efter anmälan får du en bokningsbekräftelse via mejl. I mejlet hittar du en kod som kan användas vid ev. avbokning.

Privatlektioner och grönt kort kurs betalas till Jessica via SWISH innan avtalad tid. övrig träning betalas i shopen
Använd SWISH nummer 123 485 29 76.

Grönt kort

För dig som vill börja spela golf.
Grön kort
upplägget på Ale Golfklubb är på totalt 10 timmar och består av både praktik och teori. Kursen är uppdelad i två block, introduktionsträning och fortsättningsträning.

Efter genomgången kurs kan du ta del av klubbens mycket förmånliga NYBÖRJARMEDLEMSKAPS erbjudande.

Privatlektioner

Perfekt för dig som vill träna privat eller i par med tränare.
Oavsett om du behöver hjälp med att bli en bättre puttare, slå längre eller behöver en svingscheck så hjälper jag dig utefter dina egna behov.
Du kan teckna paket eller välja att ta enskilda lektioner.

Gruppträning

Gruppträningar med olika teman, ex sving, chip, putt. Perfekt för dig som hellre tränar i grupp än privat.

Kursutbudet fylls ständigt på. Hittar du inte vad du söker så kontakta mig gärna så gör jag vad jag kan för att lösa det.

Aktuellt utbud hittar du i BokaDirekt.

Seniorträning

Gruppträning för seniorer dagtid med olika teman.

Aktuellt utbud hittar du i BokaDirekt.

Juniorträning

Träning för dig som är mellan 7 och 21 år.
Träningen leds av vår PGA PRO Jessica. Utöver detta arrangeras banträning, tävlingar, läger, mm. Vi har verkligen jättekul! Vid frågor kontakta Jessica eller klubben.

För anmälan och info gå till-> Svenskalag

Jessica Wallström
PRO / Tränare