Kundvagn 0

ale el

AleEl .jpg

Ett energifyllt erbjudande från Ale El

Alla medlemmar i Ale Golfklubb som nytecknar eller omtecknar sitt elavtal med Ale El Elhandel får rabatt på den fasta avgiften under ett helt år (totalt 300 kr).

Ta det av erbjudandet genom att ange ”Rabatt Ale Golf” i meddelanderutan när du tecknar via hemsidan aleel.se/elhandel/teckna-elavtal/

Du kan även kontakta Ale Els kundservice om du vill få hjälp med att välja ett elavtal som passar just dig.

Medlemmar i Ale Golfklubb som bor inom Ale Els elnätsområde kan även investera och bli medlem/delägare i den ekonomiska, lokala föreningen.
Låt året 2022 bli året då du investerar i Ale El Ekonomisk förening, för att ta del av bland annat eventuella återbäringar och andra energifyllda förmåner.
Läs mer och ansök här: aleel.se/om-ale-el/bli-medlem-i-ale-elforening/

Telefon: 0303-332400
E-post: info@aleel.se
Webbplats: http://www.aleel.se

Bosch Car Service

Gör service på din bil under tiden du spelar en golfrunda. Rydéns Bil kan ordna skjuts / hämtning till och från golfbanan.

Varmt välkommen till Rydéns Bilverkstad i Grönnäs

När du servar din bil hos oss får du alltid 3 års garanti på reservdelar och en stämpel i din servicebok som gör att din bil behåller sitt värde. Vid service ingår även ett års vägassistans försäkring, som gör att du får hjälp vid till exempel punktering, bensinstopp eller motorhaveri

E-post: info@rydensbil.se

Nols Färg

13f3cf8c531952d72e5847c4183e6910.243d22664612d89c6c2385f891097c5114.png

Alla medlemmar i Ale Golfklubb får:

• 25 % rabatt på Caparol färg

• 20 % rabatt på alla tapeter

Telefon: 0303-962 72
Webbplats: http://www.aletorg.se/?butik=nols-farg

Thorskogs Slott

Thorskog Slott.jpg

Alla medlemmar i Ale GK får 10 % rabatt på logi/mat och utvalda paket, i mån av plats, vid individuella bokningar på Thorskogs Slott.

Trots att det fina slottshotell  ligger på landet och aldrig har stora folksamlingar, tar de utbredningen av viruset Covid-19 på största allvar. De gör alltid vårt bästa för att det varken ska få fäste eller spridas, så att du som gäst ska känna dig trygg under din vistelse.

Mer information och bokning i bif. länk Thorskogs Slott.