Golfshop

Vi erbjuder ett brett sortiment av golfprylar till Sveriges lägsta priser

logo.png

Tillsammans med Öijared Golfstore har vi ett samarbete där vi delar på verksamheten. Vi erbjuder ett ovanligt bra och prisvärt sortiment uppe i vår shop. Vi har alltid LÄGSTA-PRIS-GARANTI på våra varor.

I shopen på Ale har vi ett stort utbud av prisvärda bollar, skor, handskar, huvudbonader, bagar, golfvagnar, kompletta juniorset för alla åldrar, nybörjarset, alla typer av tillbehör, loggade kläder och mycket annat!

Saknar ni någon speciell vara som vi inte har i shopen, beställer vi mer än gärna hem den varan åt dig! Och kom ihåg - Vi har alltid "lägsta-pris-garanti" jämfört mot övriga butiker i landet. (gäller ej näthandel)

Garanterat lägsta pris

Som Europas största fackhandelskedja inom golf kan vi pressa inköpspriserna. Det ger också dig lägre priser. Och vi är så säkra att vi ger dig ”Garanterat Lågt Pris”: Om du inom 14 dagar efter ett köp i vår Golfstore-butik kan köpa en likadan produkt till ett lägre pris i en lokal butik (ej postorder/internet), så betalar vi tillbaka mellanskillnaden

Custom Fitting

Alla golfspelare är människor med olika fysiska förutsättningar och behov. Så kallad Custom Fitting innebär att vi skräddarsyr din utrustning så att den passar just dig, din kropp och din golfsving, oavsett vad ditt handicap är på golfbanan.

Vill du få hjälp av en utbildad expert inom custom fitting, är du varmt välkommen till vår samarbetspartner Öijared Golfstore där du hittar Sveriges modernaste golfstudio. Vi erbjuder alla våra Ale medlemmar 5% rabatt samt en gratis utproving via vår samarbetspartner.
Vill du veta mer eller boka en tid - kontakta Jessica (se nedan).

Demo-dagar

Vi erbjuder demo-dagar på Ale GK under varje säsong. Då kommer våra leverantörer till oss på Ale, med hela sitt sortiment på klubbor, som du kostnadsfritt kan prova på vår Driving Range. Detta är ett perfekt tillfälle att få klubborna skräddarsydda efter just dina behov och önskemål. Du kan boka tid för utprovning, eller bara komma upp och testa på plats. Dessa dagar är helt kostnadsfria och ni får bästa tänkbara hjälp!
Golfshopen har öppet alla dagar under golfens utomhussäsong och finns här för dig.

JESSICA WALLSTRÖM
PRO / TRÄNARE