Ale GK erbjuder en anläggning i toppklass med en riktigt fin 18-hålsbana och en 9-håls Pay & Play bana. Vår 18-hålsbana är rankad som en av de bättre i Göteborgsdistriktet. Du tar dig lätt hit då banan ligger endast någon minut med bil från E45. Kommer du söder ifrån så når du oss på cirka 30 minuter med bil från Göteborgs central och kommer du norrifrån kan ett riktmärke vara att det tar cirka 30 minuter från Trollhättans centrum.

Nedan finner du snabbval till de sidor på vår hemsida som vi tror är mest intressanta för dig som gäst. Du är naturligtvis hjärtligt välkommen att surfa runt på alla våra sidor. Öppethållande, kontaktinformation mm finner du längst ner i det blå fältet på denna sida.

Sugen på att spela mer golf hos oss?

Medlemsformer

Vi erbjuder ett stort utbud av olika medlemsformer, samt en miljö och en bana som slår det mesta.

Grönt kort kurs

Grönt kort kurs med medlemskapserbjudande. Du är aldrig för ung eller för gammal för att börja spela golf..